REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Regulamin określa zasady dokonywania sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego
As-Med, w szczególności zasady składania zamówień, płatności, odstąpienia od umowy, postępowania reklamacyjnego.
DANE KONTAKTOWE:
Asmedi sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bolkowska, nr 2D, lok. H5 (01 – 466 Warszawa), NIP 5223229825, REGON 522446980 zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000975073 
e-mail: bok@asmed-sklep.pl
tel. + 48  797 113 155

I. DEFINICJE
1. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
4. Konto klienta – podstrona sklepu internetowego, gdzie klient może aktualizować swoje dane, zmieniać hasło dostępu oraz sprawdzać stan zamówienia.
5. Koszyk – funkcjonalność sklepu internetowego, polegająca w szczególności na umożliwieniu łatwego dokonywaniu zakupów Towaru umożliwiająca podgląd jego nazwy, ilości, wartości, kosztów dostarczenia oraz kosztów całości zamówienia.
6. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
7. Produkt cyfrowy - wszystko, co można pobrać na dysk komputera w formie książki elektronicznej (e-booki), prasy elektronicznej (e-prasa) oraz książki audio (audiobooki). Dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
8. Sprzedawca – Asmedi sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bolkowska, nr 2D, lok. H5 (01 – 466 Warszawa), NIP 5223229825, REGON 522446980 zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000975073 Regulamin - niniejszy regulamin określający ogólne warunki sprzedaży, a także zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
9. Rozporządzenie ogólne – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Tekst mający znaczenie dla EOG).
10. Sklep - sklep internetowy As-Med dostępny pod adresem https://asmed-sklep.pl
11. Umowa - umowa sprzedaży Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą.
12. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
13. Towar - prezentowana w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

II. WARUNKI OGÓLNE
1. Sklep As-Med znajdujący się w domenie https://asmed-sklep.pl oferuje produkty medyczno-rehabilitacyjne.
2. Regulamin stanowi integralną część Umowy, do zawarcia, której dochodzi poprzez dokonanie zakupu produktu oferowanego w Sklepie.
3. Warunkiem dokonania zakupu jest zaakceptowanie przez Kupującego Regulaminu.
4. Kupujący w celu dokonania zakupu może utworzyć Konto klienta, jak również dokonać zakupu bez rejestracji konta. Założenie konta następuje wskutek bezpłatnej umowy o prowadzenie konta zawartej między Sprzedawcą a Kupującym. Umowa o prowadzenie konta jest zawierana na czas nieoznaczony. W celu założenia konta niezbędna jest rejestracja.

III. OBOWIĄZKI KUPUJĄCEGO
1. Kupujący zobowiązany jest do:
1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
2. korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam),
4. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Kupujących oraz dla Sprzedającego,
5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
6. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowieniami regulaminu, a także z ogólnymi zasadami współżycia społecznego.

IV. CENA, METODY PŁATNOŚCI
1. Zamówienia można składać siedem dni w tygodniu przez dwadzieścia cztery godziny na dobę. Ceny podane są cenami uwzględniającymi podatek VAT w polskich złotych. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
• przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności Planet Pay
• systemem płatności kartą VISA i MASTERCARD
• systemem płatności BLIK ((Polski Standard Płatności)
• płatności Apple Pay
• płatności Google Pay
2. Ceny na stronie internetowej Sprzedawcy zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto, wyrażone w złotych polskich (PLN) i mają wliczone wszelkie konieczne opłaty. Cena jest definiowana jako:
a) cena regularna,
b) cena promocyjna (cena po obniżce).
3. Towary dostępne są w cenach regularnych, będących zwykłą ceną, którą płaci Klient, jeżeli Towar nie jest objęty promocją. Cena promocyjna to cena, którą ostatecznie płaci Klient przy zachowaniu korzyści przyznanych przez Sprzedawcę, wynikających z promocji. Ceny tych samych Towarów na stronie sklepu As-Med oraz w sklepach stacjonarnych Sprzedawcy mogą być różne. 
4. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które są uwidocznione w trakcie składania zamówienia konkretnego Towaru i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
5. Cena Towaru jest wiążąca po potwierdzeniu przez Sprzedawcę otrzymania złożonego przez Kupującego zamówienia i od momentu uruchomienia realizacji zamówienia cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów w trakcie realizacji konkretnego zamówienia.
6. Klient powinien dokonać płatności za Towar w wysokości wynikającej z zawartej Umowy w terminie 5 dni roboczych, jeżeli wybrał formę zewnętrznym systemem płatności.  
7. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w  ust. 6 powyżej, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na wskazany przez niego adres e-mail, oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 492 Kodeksu cywilnego.

V. SKŁADANIE I POTWIERDZENIE ZAMÓWENIA
1. Klient składa zamówienie:
1. wybierając jedną lub więcej pozycji asortymentu oferowanego Towaru
2. podając imię i nazwisko, adres, adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego
3. podając sposób i adres do doręczeń
4. wybierając sposób płatności
2. Kupujący zostaje automatycznie poinformowany o przyjęciu zamówienia do realizacji.
3. Zamówienie uważa się za złożone, jeżeli w formularzu zostaną zamieszczone wszystkie dane pozwalające na prawidłową identyfikację zamówienia oraz Kupującego, w tym jego numeru telefonicznego oraz poczty elektronicznej.
4. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą dokonania płatności.
5. Dowód zakupu jest wystawiony i dołączony do każdej przesyłki (paragon fiskalny lub faktura VAT według wyboru Klienta). W przypadku braku dokumentu potwierdzającego zakup lub sprostowanie danych, prosimy o zgłoszenie tego faktu wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres:  bok@asmed-sklep.pl
6. Sprzedający zastrzega prawo odrzucenia zamówienia gdy:
1. źle został wypełniony formularz uniemożliwiający zrealizowanie zamówienia
2. nie została dokonana wpłaty na konto w terminie 5 dni roboczych
3. przesyłka nie została odebrana przez Kupującego.

VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. Sprzedawca niezwłocznie po potwierdzeniu otrzymania złożonego zamówienia przystępuje do jego realizacji. Na czas otrzymania Towaru składa się czas realizacji zamówienia (kompletowanie Towaru, płatność za Towar, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) – do 3 dni roboczych.
2. Towar zamówiony w Sklepie internetowym As-Med dostarczany jest za pośrednictwem kuriera, paczkomatów InPost, bądź przez odbiór osobisty w siedzibie firmy.
3. Nieodebranie paczki przez Kupującego – jeśli jest zwrócona do nadawcy, powoduje obciążenie Kupującego kosztami za wysyłkę.
4. O sposobach dostawy oraz płatności za zamówienie można dowiedzieć się w zakładkach: Dostawy i Płatności na naszej stronie internetowej.

VII. PROCEDURA REKLAMACYJNA
a) Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora Towaru.
2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji załączona jest do Towaru lub dostępna u Sprzedawcy.
3. Uprawnienia przyznane z tytułu gwarancji są niezależne od uprawnień związanych z niezgodnością Towaru z Umową.

b) Niezgodność z Umową (Konsumenci)

1. Sprzedawca ponosi wobec Konsumenta odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
2. Towar jest zgodny z Umową, jeżeli zgodne z Umową pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji,
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
3. Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z Umową, powinien:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może zasadnie oczekiwać,
c) być dostarczany z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać,
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem Umowy i odpowiada opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. Uzasadnione oczekiwania Konsumenta względem towaru uwzględniają charakter towaru oraz publiczne zapewnienie (np. w reklamie lub na etykiecie) złożone przez sprzedawcę w tym zakresie (jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu), chyba że 
4. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność z Umową Towaru, jeżeli:
• nie wiedział o danych, udostępnionych cechach lub specyfikacji Towaru i, oceniając rozsądnie, nie mógł o nich wiedzieć,
• przed zawarciem Umowy przedstawiony opis lub specyfikacja Towaru zostały sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej o Towarze informowano wcześniej  lub w porównywalny sposób,
• zapewnienie co do cech lub specyfikacji Towaru nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu Umowy.
5. W sytuacji wystąpienia braku zgodności Towaru z Umową, w zakresie określonym w ust. 2  i 3 powyżej, Konsument może złożyć do Sprzedawcy reklamację z tego tytułu i zażądać:
• naprawy towaru,
• wymiany towaru.
6. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z Umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
7. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z Umową sprzedaży.
8. Jeśli Sprzedawca:
• odmówił naprawy lub wymiany Towaru,
• nie naprawił lub nie wymienił Towaru,
• próbował naprawić lub wymienić, ale Towar nadal jest niezgodny z Umową,
• oświadczył, że nie naprawi lub nie wymieni Towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta,
to Konsument ma prawo do żądania obniżenia ceny lub – w przypadku istotnej niezgodności z Umową – odstąpienia od umowy. 
9. Jeśli brak zgodności z Umową jest istotny, Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania naprawy lub wymiany.
10. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
11. Sprzedawca może nie przyjąć oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, jeśli wykaże, że brak zgodności Towaru z Umową sprzedaży jest nieistotny.
12. Reklamację można złożyć w dowolnej formie, przy czym preferujemy formę pisemną lub elektorniczną, na adresy wskazane w Dany Kontaktowych na początku Regulaminu, proponujemy skorzystanie z wzoru formularza załączonego do niniejszego Regulaminu.
13. W reklamacji należy opisać zauważony brak zgodności Towaru z Umową i określić swoje żądanie przewidziane w ramach niezgodności Towaru z Umową.
14. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie (do 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do Sprzedawcy reklamowanego Towaru). O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Konsumenta.

c) Rękojmia (Przedsiębiorcy)

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Towar ma wadę (rękojmia). W przypadku natomiast Towarów używanych, niepełnowartościowych (np. pochodzących z ekspozycji lub zwrotu), Sprzedawca każdorazowo informuje Przedsiębiorcę w szczególności o ewentualnych widocznych śladach używania. Mając powyższe na uwadze, każdy Towar, zarówno nowy, używany jak i pochodzący z ekspozycji lub zwrotu, prezentowany przez Sprzedawcę jest odpowiednio opisany.
2. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady.
3. Jeżeli Towar ma wadę, Przedsiębiorca może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Przedsiębiorca może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru, żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Przedsiębiorcę inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy. Sprzedawca może odmówić, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Przedsiębiorcę jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową, wymagałoby nadmiernych kosztów. Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.
4. Reklamację można złożyć w dowolnej formie, przy czym preferujemy formę pisemną lub elektorniczną, na adresy wskazane w Dany Kontaktowych na początku Regulaminu, proponujemy skorzystanie z wzoru formularza załączonego do niniejszego Regulaminu.
5. W reklamacji należy opisać zauważony brak zgodności Towaru z Umową i określić swoje żądanie.
6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie (do 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do Sprzedawcy reklamowanego Towaru). O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Przedsiębiorcę.

VIII. ZWROT TOWARU
1. W przypadku reklamacji Towaru celem jego naprawy lub wymiany bądź w przypadku odstąpienia od Umowy, Klient jest zobowiązany odesłać zakupiony Towar na adres Sprzedawcy.
2. Koszty przesyłki w przypadku wymiany, zwrotu, odstąpienia od Umowy, pokrywa Sprzedawca. Paczka z Towarem powinna być zapakowana w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie. Realizacja wymiany następuje na koszt Sprzedawcy.
3. W przypadku wymiany Towaru, Klient informuje o tym fakcie mailowo, podając jednocześnie adres na który należy przesłać wymieniony (nowy) Towar.

IX. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Kupujący będący Konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej ze Sprzedawcą umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
2. Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W takiej sytuacji może skorzystać ze wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
3. Bieg terminu, o którym mowa powyżej rozpoczyna się od dnia następnego po dniu, w którym Towar został przez Konsumenta odebrany (data odbioru). Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu.
4. Skutki odstąpienia od Umowy:
1. Umowę uważa się za niezawartą
2. Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności za wyjątkiem dodatkowych kosztów poniesionych przez Konsumenta, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia Towaru oferowany przez Sprzedawcę. Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami
5. Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku sprzedaży Produktów cyfrowych, jeżeli Kupujący wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści cyfrowej w postaci wybranego Produktu cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Momentem, w którym Kupujący wyraża zgodę na dostarczenie produktu cyfrowego jest dokonania zapłaty za Produkt cyfrowy.

X. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZYWANIA SPORÓW
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
2. Spory wynikłe z realizacji Umowy rozwiązywane będą w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub innym sądem polubownym. Klient może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów, na przykład złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
3. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/
4. W przypadku braku zainteresowania ze strony Klienta możliwością skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów polskiego Kodeksu postępowania cywilnego.

XI. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Kupującego Sklepu jest Sprzedający.
2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem ogólnym, ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018r. oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002r. Podane przez Kupującego przy składaniu zamówienia danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne dla realizacji Umowy sprzedaży w ramach Sklepu. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem:
www.asmed-sklep.pl/polityka-prywatnosci

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. O zmianach Regulaminu i ich zakresie Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 7 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego lub faktycznego.
2. Zmiany Regulaminu nie naruszają praw osób które złożyły Zamówienia lub zawarły umowy przed zmianą Regulaminu, co oznacza że do Zamówień złożonych i umów zawartych przed zmianą Regulaminu zastosowanie mają postanowienia Regulaminu, które obowiązywały w dniu ich złożenia lub odpowiednio zawarcia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego Regulaminu i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Na wypadek, gdyby niektóre postanowienia niniejszego Regulaminu okazały się nieważne, bezskuteczne lub mogłyby być uznane za klauzule niedozwolone, wówczas nie powoduje to nieważności całego regulaminu, ale w miejsce powyższych postanowień zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy prawa.

Regulamin obowiązuje od dnia 17 marca 2023r.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - POBIERZ

Wzór reklamacji - POBIERZ